De laatste dag - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van heren1 - WaarBenJij.nu De laatste dag - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van heren1 - WaarBenJij.nu

De laatste dag

Door: Yvonne

08 Mei 2010 | Hongarije, Boedapest

Het thermaal bad was heerlijk maar de mannen konden hun energie er niet kwijt want er heerste rust.Ook voor een keer niet zo verkeerd.De rest van de middag is iedereen zijn eigen gang gegaan, de meesten hebben in de stad nog een cadeautje voor thuis gekocht.Bij de avond maaltijd de ontgroening van Jeff, hij moest vertellen over een stenen fluitje wat 'smorgens tussen de cadeautjes lag.Nou dat deed hij helemaal niet slecht en we weten nu ook hoe gevarieerd Jeff zelf kan fluiten.Na het eten nog even heerlijk nagenieten van de avond zon met een partijtje voetbal en dan op naar de laatste training.Langzamerhand slaat de vermoeidheid toe, dat was te zien aan de mannen. Ze waren nog steeds bloed fanatiek maar af en toe wilde het lichaam niet meer zo als zij het wilde en werd er iets vaker dan voorheen gewisseld.Na afloop samen met het team op de foto , wat cadeautjes uitgewisseld en elkaar de handen geschut. Het was een prachtige ervaring.In de kroeg die tussen het hotel en het zwembad ligt nog een paar biertjes/cola's/sapjes gedronken en geluisterd naar de toespraak van de coach.Er was nog een groep mannen die wilden gaan stappen maar voor we er erg in hadden lag alles al te slapen.Het was ondanks de slechte start een prachtige week en we gaan ons opmaken voor de terug reis.Zouden we dan toch echt nog gaan vliegen!!!Morgen zal ik het verslag van de terug reis nog schrijven en dan zit het er voor mij ook op.Beste mensen ik heb jullie met plezier op de hoogte gehouden van deze trainings week van de heren 1.Let wel het was mijn visie op het geheel, de mannen zullen vast met hun eigen verhalen en ervaringen thuis komen , maar of die heel veel anders zullen zijn , dat betwijfel ik.dank jullie wel voor alle reacties en medeleven!!!!

• 08 Mei 2010 - 08:48

Michael Roelofsen:

Volgens mij, ondanks de startproblemen, hebben jullie een mooie tijd gehad in Budapest... :-) Heb jullie gevolgd en denk er bijna over na om ook op waterpolo te gaan... ;-) haha. Goede terugreis!!!

• 08 Mei 2010 - 10:41

Bert:

Yvonne, blij verrast waren we vanmorgen met de fraaie bloemen, dank voor de organisatie hiervan. Het interview liep gladjes en we hebben nog even een glaasje hierop gepakt bij de waag. (ik zei nog dat komt goed uit met moederdag, niet verder vertellen hoor!)Vraag: heb jij toevallig het e-mail adres van Marga bij je, dan even in je reisverslag vermelden aub. Sylvia benadert je ook nog ivm de foto. Verder wens ik jullie een behouden terugreis.
    gr. Bert

• 08 Mei 2010 - 10:42

Gerty:

Leuke verslagen allemaal! Fijn om zo op de hoogte te blijven. Hopelijk verloopt de terugreis beter dan de heenreis. Tot morgen....
    Groetjes!