Wat een dag en wat een weer!!!! - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van heren1 - WaarBenJij.nu Wat een dag en wat een weer!!!! - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van heren1 - WaarBenJij.nu

Wat een dag en wat een weer!!!!

Door: Yvonne

05 Mei 2010 | Hongarije, Boedapest

Iedereen was op tijd aan het ontbijt en heeft lekker zitten eten.Daarna de ochtend opdracht door Jarno, Jeff en Thomas. Met z'n allen naar buiten in de tuin per team van drie personen kregen ze een Hongaars woord, de betekenis moest gevonden worden en met dat "ding"moesten ze op de foto. Wie de meeste goede woorden had.Nou de mannen hebben gerend en erg goed hun best gedaan. Ze zijn met de meest gekke dingen op de foto gegaan.Twee teams eindigden tegelijk en die moesten nog één woord vinden"bevrijdingsdag"Coen, Huub en Rene hebben uiteindelijk gewonnen.Daarna is iedereen zijn eigen gang gegaan.Twee bleven liever in het hotel, de groep jongeren zijn met elkaar Boedapest in geweest en ik ben met de "oudere garde "op pad geweest.Vandaar alleen foto's van die groep. Iedereen heeft het goed naar zijn zin gehad, het weer was
prachtig(onverwacht)de heren zijn inmiddels in de jacuzzi geweest en waarschijnlijk staat er nu een heerlijke maaltijd op ons te wachten.Daarna gaan we ons opmaken voor een prachtige avond waterpolo!!!

• 05 Mei 2010 - 19:34

Rosalie:

Erg leuk om alle verslagen te lezen en de foto's te bekijken!! Jullie staan met een grote foto + de site in beide streekbladen dus Doesburg en omstreken weet precies waar jullie zijn en wat jullie doen!! Helemaal leuk jongens maak er nog een paar mooie dagen van!( en moeders natuurlijk ook) xx