crisis - Reisverslag uit Dortmund, Duitsland van heren1 - WaarBenJij.nu crisis - Reisverslag uit Dortmund, Duitsland van heren1 - WaarBenJij.nu

crisis

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg

03 Mei 2010 | Duitsland, Dortmund

Ja hoor we krijgen net telefoon. We gaan om kwart voor zeven met de nacht bus van Eurolines naar Wenen, daar stappen we over en als alles naar wens gaat zijn we dan morgen om ongeveer elf uur in Boedapest.We hebben de jongens net gebeld en ze zijn met zijn allen in het centrum van Dortmund op een plein aan het voetballen.We gaan!!!!!

  • 03 Mei 2010 - 09:58

    Carl Tav Yvonne:

    Wat een binken!
    Dank voor foto's Zutphen, goede reis!

  • 03 Mei 2010 - 14:17

    Opa Oma Campschroer:

    Wat een pech ,maar als jullie morgen er met de bus aan komen,nog hele fijne dagen gewenst,en alvast een goede reis terug Veel plezier

  • 03 Mei 2010 - 14:29

    Paul Hamer:

    Hallo allen,

    Al met al pech, maar desalniettemin veel plezier.

    Groetend,

    Paul

  • 03 Mei 2010 - 14:39

    Hans En Coby:

    Gelukkig toch gelukt.Roel en Yvonne een dikke pluim. Goede reis allemaal en veel plezier. We zullen jullie volgen. Bedankt voor de foto`s Groeten allemaal.

  • 03 Mei 2010 - 15:56

    Magda, Niek En Rob:

    Jullie maken wat mee, zo zit je ook nog in Wenen.
    wat een goede reis leiding.Een goede rit,we leven hevig mee

  • 03 Mei 2010 - 18:17

    Yolanda:

    Nou jongens, veel reis plezier en we kijken uit naar het volgende verslag.

  • 03 Mei 2010 - 20:38

    Bert:

    Leuk zo'n site, ik zal blijven volgen.
    1 foto (nb van mijzelf en...Cobi vond hem fraai)kwam tevoorschijn maar de rest niet, zal wel aan mij liggen. Verder succes daar!

  • 03 Mei 2010 - 20:38

    Bert:

    Leuk zo'n site, ik zal blijven volgen.
    1 foto (nb van mijzelf en...Cobi vond hem fraai)kwam tevoorschijn maar de rest niet, zal wel aan mij liggen. Verder succes daar!

  • 03 Mei 2010 - 20:39

    Bert:

    Leuk zo'n site, ik zal blijven volgen.
    1 foto (nb van mijzelf en...Cobi vond hem fraai)kwam tevoorschijn maar de rest niet, zal wel aan mij liggen. Verder succes daar!

  • 03 Mei 2010 - 20:43

    3 X Bert:

    je hebt toch wel eens gehoord van 3 x recht enz. sorry hoor...

  • 04 Mei 2010 - 06:40

    Corry:

    In spanning wachten we af ik hoop zo dat jullie er straks zijn en dat jullie kunnen genieten van een prachtig Boedapest.

  • 04 Mei 2010 - 07:01

    Nicolle:

    Heren wat een pech zeg dat het allemaal tegenzat. (ik was het gewoon die het vliegtuig gesaboteerd ha, ik dacht maar zo ik niet mee jullie niet weg) nee hoor gekkigheid. Gelukkig is er een oplossing gekomen en jullie zijn nu in Wenen aangekomen hoorde ik net. Goede reis nog even verder. En ik hoor het weer.

    Liefs Nicolle

  • 04 Mei 2010 - 07:23

    Jolien:

    Wat een pech! Hopelijk komen jullie vandaag aan. Houdt de moed erin en doe voorzichtig! liefs Jolien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 13 April 2010
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 28884

Voorgaande reizen:

02 Mei 2010 - 08 Mei 2010

Trainings week Heren 1

Landen bezocht: