De eerste training - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van heren1 - WaarBenJij.nu De eerste training - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van heren1 - WaarBenJij.nu

De eerste training

Door: Yvonne

04 Mei 2010 | Hongarije, Boedapest

We zijn net terug van de eerste training.Niet ver van het hotel is een groot sportcomplex en daar is ook het zwembad. We hebben eerst een training bekeken van beren van kerels.Een van de hoogst spelende teams van hongarije die morgen in dit zwembad een zeer spannende wedstrijd gaan spelen die wij gaan bekijken.Berry liep langs een van die mannen op en ons team spreekt er nu nog over. Berry kon er wel vijf keer in.Daarna hebben de mannen zelf getraind, Rits heeft zelf de training gedaan omdat hij het niet verantwoord vond om na zo een zware reis de mannen te laten afslachten door het team van MAFC. Morgen na de wedstrijd gaan ze weer trainen en dan een partijtje spelen. Ze hebben er zin in. Nu zit een gedeelte op het balkon nog wat te drinken en gaat zo naar bed een ander gedeelte is nog even naar de bar gegaan.Morgen om acht uur ontbijt.

• 05 Mei 2010 - 09:16

Yolanda:

Ik hou m'n hart vast!
    Kan je niet twee van ons eentje van hun laten dekken? Dan lijkt me meer eerlijk, als ik zo lees hoe groot die lui zijn! Ben benieuwd naar het volgend verslag!
    Succes,
    groetjes, Yolanda

• 05 Mei 2010 - 09:26

Jolien:

Vannacht, voor hotel de wereld, is het bevrijdingsvuur aangestoken. Vervolgens gingen 5000 sporters het vuur verspreiden over heel Nederland.Zo te zien houden jullie het vuur ook brandende, het enthousiasme en fanatisme spat van de foto's af. Mooi om te zien en Yvonne eigenlijk ben ik wel een beetje jaloers op je, 1 vrouw tussen zoveel knappe mannen!

• 05 Mei 2010 - 09:55

Martine:

Goed te horen dat jullie de reis hebben volbracht en in een mooi hotel zijn aangekomen!

Gelijk al lekker aan het trainen geslagen!

Trainse vanavond en laat je niet imponeren hè, jullie zijn natuurlijk veel wendbaarder dan die logge lijven van hen.:D:D