De heenreis - Reisverslag uit Dortmund, Duitsland van heren1 - WaarBenJij.nu De heenreis - Reisverslag uit Dortmund, Duitsland van heren1 - WaarBenJij.nu

De heenreis

Door: Yvonne

03 Mei 2010 | Duitsland, Dortmund

Vandaag prima op tijd met zijn allen naar Dortmund vertrokken.De reis verliep spoedig dank zij onze uitstekende chauffeurs.(dank je wel, Anne, meneer Kevelaar, Ruud en Dorine, Martine, Hans en Coby en uitzwaaiers Robin, Nicolle en Jay).Lekker op tijd op het vliegveld, goed weer,bal mee, even lekker voetballen met z'n allen, bal kwijt!!! Tijd om in te checken.
Geweldig , iedereen komt soepeltjes door de douane en na wat wachten zien we ons vliegtuig aan komen. Ja hoor de spanning stijgt! We mogen aan boord. Heel even wachten want er mist nog iemand in het vliegtuig. Ondertussen alvast wat hongaars leren. Nog even wachten want het neuswiel is stuk dus dat moet even gerepareerd. Ondertussen even een kaartje leggen.Al dat "even" wordt bijna drie uur in het vliegtuig wachten, waarna we te horen krijgen dat het vliegtuig niet meer mag vertrekken en we maar moeten zien hoe we ons redden.Tja daar staan we dan!! Uiteindelijk hebben we de bus naar het centrum genomen. Via de lieve zus van Yvonne een NH hotel geboekt en daar zitten we nu.
De jongens zijn even een biertje drinken en Roel en ik hebben inmiddels een busjes verhuur bedrijf gevonden. We hopen morgen met een busje toch naar Boedapest te vertrekken. Easyjet laat ons zitten, we krijgen deze week geen vlucht meer geboekt.De trein is te duur. Optie: we gaan morgen met het busje naar Boedapest en daar gaan we voor en zo niet dan zijn we morgen op de een of andere manier weer thuis.We gaan er voor!!!!!!

• 03 Mei 2010 - 07:47

Astrid Hoogstede:

Hi Allemaal, nou ik hoop dat jullie als nog wegkomen. doe voorzichtig, een hele goede reis toegewenst!!!!
    warme groet, astrid