Zwaar onder de indruk, wat een geweldige avond! - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van heren1 - WaarBenJij.nu Zwaar onder de indruk, wat een geweldige avond! - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van heren1 - WaarBenJij.nu

Zwaar onder de indruk, wat een geweldige avond!

Door: Yvonne

06 Mei 2010 | Hongarije, Boedapest

De mannen van Vasas Boedapest en Széged lagen al klaar toen wij vanavond binnen kwamen.een wedstrijd op wereld niveau en wij mochten er bij zijn.Wat een waterpolo, zo hebben we het nog nooit gezien en het was van het begin tot het einde spannend.Veel publiek trommels en spreekkoren , fantastisch, zelfs de televisie was er. De wedstrijd eindigde in een gelijk spel, waarna er verlenging kwam. Ook toen werd de wedstrijd niet beslist. Dus strafballen(5 meter ballen), wat een spanning en sensatie. Uiteindelijk won Vasas en stiekum waren de meeste van ons daarvoor want die hadden we gisteren zien trainen. Daarna mochten onze jongens het water in, het publiek was helaas vertrokken maar de adrenaline bij de mannen was hoog op gelopen.Ze kregen om de oren omdat het team van MAFC 3 maten sterker is(die trainen natuurlijk elke dag) maar lieve mensen ik moet zeggen dat ik trots ben op de mannen(de coach ook) want ze hebben zich kranig geweerd en waren bloed fanatiek.We hebben na afloop veel na gepraat onder het genot van een lekker biertje.De meeste mannen liggen in bed een enkeling zit nog op het balkon, de sfeer is goed.
Morgen weer een nieuwe dag met nieuwe avonturen.

• 06 Mei 2010 - 06:14

Corry:

Dat ziet er geweldig uit ik ben trots op ze!!
    Fijne dag vandaag.
    Liefs Corry

• 06 Mei 2010 - 08:38

Hans En Coby:

Leuk om alles zo te kunnen volgen. Jullie genieten ervan zien we, en wat een geweldige ervaring. Zet hem op en veel plezier vandaag. Groetjes...

• 06 Mei 2010 - 18:14

Jo En André:

Wat een verhalen! Fantastisch om dit zo te kunnen volgen. Wij zijn ook erg onder de indruk van vooral de 1e foto "biertje"... Maar goed het weer is er daar ook na, hier maar weer de jagermeister van stal gehaald. Heren, geniet ze nog even, voordat je het weet zwem je weer in Den Helder.
    P.S. Komen jullie met de bus of met iets wat kan vliegen retour?