even een tussen doortje - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van heren1 - WaarBenJij.nu even een tussen doortje - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van heren1 - WaarBenJij.nu

even een tussen doortje

Door: Yvonne

07 Mei 2010 | Hongarije, Boedapest

Gisteren middag hebben de heren zich prima vermaakt.Thuis gekomen lekker in de jacuzzi.Daarna aan het diner.
De "wijze"mannen hebben besloten dat de twee jongste teamleden een speech moeten houden tijdens het hoofdgerecht.Het onderwerp krijgen ze een kwartier van te voren.Thieme moet het spits afbijten en het moest gaan over zijn puist op het voorhoofd(hot item deze week).Nou hij bracht het er niet echt slecht van af 5 minuten is dan best lang.Vanavond is Jeff aan de beurt.Na het eten relaxen en dan naar het zwembad een half uur trainen en een uur spelen.Nou de mannen hebben het geweldig gedaan ze hebben goed gespeeld en waren bloed fanatiek.Thuis gekomen waren er nog enkele mannen die energie over hadden om uit te gaan met de Hongaren naar een universiteits feest.Het was vroeg in de ochtend toen ze weer thuis kwamen maar het was leuk geweest.Maar 'snachts een man overdag een man en vanmorgen zat alles weer"fris" aan het ontbijt.In de tuin stond het ochtend spel klaar en in de zon hebben we gedobbeld om cadeautjes.
Inmiddels is iedereen vertrokken naar het thermaalbad om oa. te genieten van het heerlijke zonnetje dat hier schijnt.

• 07 Mei 2010 - 10:51

Yolanda:

Zo te zien en te lezen hebben jullie het reuze naar de zin! Kunnen jullie trouwens niet een beetje zon deze kant opsturen? Het is hier koud en het regent! Zijn die Hongaren tegen wie ze zwemmen wel aardig?
    Veel plezier nog, en een goede reis naar huis.
    Groetjes, Jan en Yolanda.

• 07 Mei 2010 - 11:15

Lisa,elke En Marjan:

Hallo heren wat leuk om alle verhalen te lezen en foto's te kijken. Lisa en elke vonden het een spannend "voorleesboek" om jullie avonturen te horen. En ik ben nu doof want al jullie namen werden bij iedere foto luid geroepen en dat van beide kanten. Nog veel plezier en tot morgen!!
    Groetjes

• 07 Mei 2010 - 17:15

Corry:

Hoi allemaal,
    Hopelijk hebben jullie nog een mooie warme dag gehad hier is het weer flink aan het regenen,dus neem wat zonnestralen mee.
    Wij duimen dat jullie terug reis morgen zonder vervelende dingen mag verlopen en dat jullie na deze mooie ervaring weer heelhuids thuis mogen komen.
    Groetjes Herbert Sanne en Corry

• 07 Mei 2010 - 19:51

Richard & Anja Hofst:

wij wensen jullie een goede en voorspoedige terug(vlieg) reis.
    En neem wat zon mee. wij hebben genoten van de foto"s en verhalen wat jullie daar hebben meegemaakt.
    Groetjes Fam Hofstede