Jammer Jammer jammer - Reisverslag uit Doesburg, Nederland van heren1 - WaarBenJij.nu Jammer Jammer jammer - Reisverslag uit Doesburg, Nederland van heren1 - WaarBenJij.nu

Jammer Jammer jammer

Door: Yvonne

19 April 2010 | Nederland, Doesburg

Gisteren de kans op het kampioen schap en promotie naar de derde klasse bond verspeeld. Helaas!
Het was in iedere geval een sfeervolle wedstrijd, met veel publiek, muziek en toeters en bellen.Voorafgaand aan de wedstrijd hebben we een goed weekend gehad. Het team is veel samen geweest en de sfeer was goed.Jullie wilden er voor gaan en dat was helemaal duidelijk aan het begin van de wedstrijd:Handen op elkaar en we gaan er voor!!! Hou die er in mannen dat geeft de spirit!!! Nog 1 ontspannen wedstrijd en dan de voorbereiding:"OP NAAR BUDAPEST".

• 26 April 2010 - 07:52

Jolien:

De site ziet er prachtig uit! Wij gaan jullie zeker volgen. Heel veel succes en vooral veel plezier!

• 27 April 2010 - 16:44

Marieke En Jan Heij:

Ook wij hebben genoten van de overwinning zaterdag. We wensen jullie een fijne tijd in Hongarije. Niet teveel harten breken en veel plezier!

• 28 April 2010 - 10:32

Yolanda:

Veel succes in Budapest,
    we zullen jullie successen volgen!
    groetjes, Yolanda en Jan

• 29 April 2010 - 07:16

Astrid :

een en al gezelligheid, maar ook leren. ik hoop dat jullie als een nog sterker team terug komen, zodat we volgend seizoen weer volop kunnen genieten van jullie spel.geniet er van en roel en bertha, Hongaarse wijn is niet vies:)

• 02 Mei 2010 - 19:36

hoi hoi,

jullie hangen nu nog even een uurtje in de lucht, maar straks kunnen jullie vast zeggen dat je een heerlijk rustige vlucht hebt gehad.. :-)

Fijne tijd daar in Budapest gewenst en heel veel succes met trainen!!

Ik ben benieuwd naar de eerste (spierpijn) foto´s!! :-)

Groetjes aan iedereen!!

• 02 Mei 2010 - 19:42

• 02 Mei 2010 - 19:44

• 02 Mei 2010 - 19:45

• 02 Mei 2010 - 22:31

Hans En Coby:

Dit geloof je niet.Na 2 1/2 uur in het vliegtuig te hebben zitten wachten. Storing aan het neuswiel. Er allemaal weer uit. Geen vlucht meer vanavond. De eerste vlucht a.s woensdag volgeboekt. Met de laaste bus naar centrum Dortmund Hotel zoeken.Om 23.10uur Hotel gevonden. En nu overleggen hoe het verder gaat. Wij Hans en Coby hadden gewacht om iedereen uit te zwaaien. Dit hebben we nu gedaan in de bus naar Dortmund. i.p.v met het vliegtuig naar Budapest. We horen wel hoe het verder gaat. Heel veel succes allemaal met het zoeken van een altenatief voor het vervoer verder.