De ochtend opdracht - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van heren1 - WaarBenJij.nu De ochtend opdracht - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van heren1 - WaarBenJij.nu

De ochtend opdracht

Door: Yvonne

06 Mei 2010 | Hongarije, Boedapest

Na voor bijna iedereen een goede nachtrust zaten er vanmorgen wel geteld weer vijftien mannen aan het ontbijt.De ochtend opdracht werd verzorgd door Coen, Rene en Huub.We zijn wet z'n allen richting Pest vertrokken(met veel verschillend openbaar vervoer). Het weer was weer prachtig en de stemming zat er al goed in want de opdracht luidde:"ga met je groep met zoveel mogelijk "mooie"vrouwen op de foto".Nou dat was niet tegen dovemans oren gezegd want "mooie vrouwen "is naast het waterpolo wel het belangrijkste waar over gesproken(en naar gekeken ) word.Maak je niet ongerust dames thuis zover ik het zien kan blijft het echt alleen bij kijken en genieten.Nou toen de heren los mochten gingen ze ook goed los en de dames genoten er ook zichtbaar van om met deze knappe hollandse mannen op de foto te mogen.Ze kregen er ongeveer een half uur voor en het was grote hilariteit.Het team van Jarno, Jeff en Thomas heeft gewonnen.
Daarna zijn de mannen weer de stad ingegaan want voor de opdracht voor morgen is het gewenst dat iedereen twee cadeautjes koopt van ongeveer 350 HUF. (1 euro) per stuk.Daarna wilden ze nog even Boeda in maar op het moment dat ik dit schrijf regent het en is er onweer dus wellicht zijn ze ook zo weer thuis.Roel en Rits zijn met de voorzitter van de club mee om te kijken of we voordelig ballen en sportkleding kunnen kopen zodat we eventuele sponsor pakketten kunnen maken.
Vanavond gaan de mannen trainen en ze zijn door de Hongaarse jongens uitgenodigd om te gaan stappen.We wachten af!!!!!

• 06 Mei 2010 - 14:29

Robin:

Haha wat een opdracht! Goed verzonnen heren. Nou zo te zien vermaken jullie je prima. Ik vind het ook leuk om alle verhalen te lezen. Nou succes vanavond en veel stap plezier.

Greetz Robin

• 06 Mei 2010 - 18:58

Bert:

Leuke aktiviteiten en zo te zien goede stemming. Ik vind alleen dat Yvonne ook wel eens op de foto mag. Volhouden zo!

• 06 Mei 2010 - 20:03

Jan En Familie V Oph:

Net het sahara-zand uit onze haren gewassen en weer onder de mensen (jammer). Direct de ervaringen van onze heren opgezocht. Prachtige reis en een mooie ervaring rijker. Veel dank aan Yvonne en Roel. Yvonne: mocht je dit nog tijdig lezen, doe maar een rondje ook voor onze tegenstanders, van de voorzitter. We rekenen later (in dinars) wel af.
    Doe de speciale groeten aan mijn lieve (!) zoon.
    Jullie (en wij) nog een fijne tijd. We spreken elkaar snel. Zo nu ga ik aan de waterpijp.

Liefs Gerty, Lisa, Haythem en Jan

• 07 Mei 2010 - 07:13

Ronald En Monique:

Superleuk om de verslagen te lezen en de foto's te bekijken vanuit een regenachtig Doesburg. Wat een belevenis!! Groeten van ons.