WE ZIJN ER!!!!!! - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van heren1 - WaarBenJij.nu WE ZIJN ER!!!!!! - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van heren1 - WaarBenJij.nu

WE ZIJN ER!!!!!!

Door: Yvonne

04 Mei 2010 | Hongarije, Boedapest

We zijn er!!Gisteren na het goede bericht dat we met de nacht bus mee konden werd het een dag van wachten en hangen.Veel voetballen winkels kijken en wachten ,wachten.Om kwart voor zeven terwijl we op de bus stonden te wachten(al voetballend)kregen we het bericht dat de bus een half uur vertraagd was. Nee hé, weer wachten en hopen.En ja hoor daar kwam hij aan en nee hoor nadat we waren vertrokken waren kwamen we weer terug op de plaats van vertrek, er kwam nog een passagier. Maar dan eindelijk toch, we werden tot rust gemaand want er zaten nog meer mensen in de bus.De heren namen een lekker potje bier(of twee) en trokken hun schoenen uit(helaas)en hadden veel plezier.Tegen twaalven werd het rustig in de bus en viel iedereen een beetje in een onrustige slaap.De stoelen waren niet echt comfortabel(zie de foto's)en het toilletje erg klein.We hebben ongeveer 4 tussen stops gemaakt waar we er even uit konden:roken , plassen en vooral voetballen.Het was een lange reis maar iedereen was vol goede moed en de stemming bleef er goed in.Om ongeveer half één de volgende dag zijn we in Boedapest aangekomen, lichtelijk gebroken maar nog steeds vol met humor(petje af voor de mannen).Vervoers kaarten gekocht en de metro in. Je kunt het geloven of niet maar wat gebeurde er, ja precies METRO STUK . Iedereen er uit maar weer met veel lol, wat hebben die mannen een humor, prachtig en wat zijn ze gewaagd aan elkaar.Al snel was er een andere metro.Ook dit was weer een hele ervaring.Vanuit de metro op zoek naar het hotel.Oja de zon schijnt en het is heerlijk weer.Dus het laatste stukje nog even peentjes zweten.In het hotel werden we hartelijk ontvangen en iedereen kon snel naar de kamers.EN....de mannen zijn zeer tevreden. De coach en de ouwe hebben een eigen kamer, Luuk ligt met Huub, Jeff met Jarno, Thomas met Coen , Jan met Thieme,Berry met Rene, Martin met Roy en ik natuurlijk met mijn eigen... Roel.De meesten zijn inmiddels in de Jacuzzi geweest en liggen nu te slapen of zitten met een biertje op het balkon.Om half zes gaan we eten en om zeven uur komt Dhr. Pazmanyi om te overleggen over dat waar we voor gekomen zijn "DE TRAINING".

• 04 Mei 2010 - 15:13

Astrid Hoogstede:

Fijn dat jullie er zijn. heel veel plezier en geniet er van.
    groet, astrid

• 04 Mei 2010 - 15:48

Paul Hamer:

Heren, heren,

Wat lees ik nu? Een biertje voor de training? Nee toch. Uit ervaring weet ik, dat je daar wel oud mee kunt worden.

Veel plezier.

Paul

• 04 Mei 2010 - 16:48

Corry En Sanne:

Hey allemaal!
    Wat fijn dat jullie dan eindelijk zijn aangekomen! Heel veel succes daar en geef ze er van langs! ;-)
    We volgen jullie verhalen en leven met jullie mee.

Liefs Corry en Sanne
    (en natuurlijk ook Herbert)

• 04 Mei 2010 - 17:59

Yolanda:

Nou, petje af, hoor jongens! Na alle leed en niet klagen!
    Hopelijk gaan de wedstrijden beter. Als je er maar de lol inhoudt!!!
    Groetjes, Yolanda